Brainstorms - Parte 1

Some times you wake up feeling not the same. I'm feeling like this right now, but in a good way. I couldn't explain why it happens, so i will express my feelings with a music. And the weird side is: i like this. I like to feel this things. Make me feel... alive.










Incubus - I Miss You (Lyric)
To see you when I wake up
Is a gift I didn´t think could be real.
To know that you feel the same as I do
is a three-fold, utopian dream.

You do something to me that I can´t explain.
so would I be out of line if i said,
I miss you

I see your picture,
I smell your skin on the empty pillow, next to mine.
You have only been gone ten days,
but already I´m wasting away.

I know I´ll see you again
whether far or soon.
But I need you to know that I care.
and, I miss You.


Incubus - I Miss You (Tradução)
Ver você ao acordar
É um presente que eu não acreditava que pudesse existir
Saber que você sente o mesmo por mim
É um sonho triplamente utópico

Você me faz sentir de um modo
Que eu não consigo explicar.
Seria antiquado se eu dissesse
Que eu sinto a sua falta?

Eu vejo o seu retrato
Eu sinto o cheiro da sua pele no travesseiro vazio, próximo ao meu
Tem apenas 10 dias que você se foi,
Mas a verdade é que eu estou me acabando.

Eu sei que eu verei você novamente,
Cedo ou tarde.
Mas eu preciso que você saiba que eu gosto de você
E que eu sinto sua falta.





Its for you, my Little Queen.

1 comentários:

[Nath]ana 6 de janeiro de 2009 às 14:21  

I need you to know that I care and I LOVE you!
TE AMO DEMAIS, minha vida!!!

Postar um comentário

Obrigado pela colaboração!

Sobre este Blog

Este blog é redigido por Avatar, trata sobre tecnologia, notícias e novidades.